HTML

Lányosanyákálma

én így éltem meg...

Friss topikok

  • Lányosanyákálma: @Lányosanyákálma: msn? schotch kukac msn.com (2009.03.19. 21:44) FIRST!

Linkblog

Archívum

Az első gimnázium első rész...gólyatábor

2008.10.30. 12:55 Lányosanyákálma

Jegyeim siralmassága ellenére felvettek néhány egész jó gimnáziumba.
Az első,ahová jártam  a Deutsche Nationalitate Gymnasium volt.
Amit a diákok csak náciképzőnek hívtak.
Az egész a Gólyatáborban kezdődött.
Akkoriban éppen az evezős sportot űztem (innen jöttek a ballagásos beszámolóm ötletei is)
és nyár volt meg meleg és a csajok egésznap a strndon süttették magukat.....a táborn KÍVÜL!!!!!!!!
én meg persze be voltam zárva a tábor kapuin belülre,és szenvedtem.
a cimborák a vizen voltak,csajokat stíröltek,berúgtak az evezős teleptől 182 m-re lévő kocsmában,én meg stréber répák között senyvedtem,és szar feladatokat csináltam.
De...arra a tábor vezetői nem számítottak,hogy ebbe az elit iskolába néhány rebellis kis pöcs is bekerült,ugyhogy engedélyezték azt,hogy kimenjünk a tábor területén kívülre,persze szigorúan csak tanári vagy idősebb diáktársaink felügyelete mellett.
Az első körben,azonnal kiszúrtam a legközelebbi ital boltot.
"Palackozott,minőségi italok,olcsó árak!!!kommersz feles 72 forint"
Hirdette a cégér.Én szívfájdalom nélkül besétáltam és vettem 1 üveg 5dekás hubit,meg 3 kőbányait...
a táborban leszállt az est és míg a többiek a kisstílű szarságaikkal próbáltak fárasztani,én addig betermeltem szépen mindent.Irgalmatlanul jó kedvem lett,és felajánlottam a többieknek,hogy ha adnak pénzt,akkor hozok még sört,vagy valami más alkoholt.sokan húzták a szájukat,de azért így is elegen belementek.mindenki 1-2 sört kért,én meg próbáltam rábeszélni őket a kommersz felesre,a hubi-ra, az unikumra meg a többi tömény szeszre,de valahogy nemnaygon akarták...
de ekkor szerencsére megérkezett a megmentőm,egy felsőbb évfolyamos lány polgári nevén R.A. de akkoriban csak "Zsömle" művésznéven ismerte a punk társadalom.
ő azonnal kiszúrta,hogy nekem italozós kedvem van,és betársult,segített rávenni a répákat arra,hogy adjanak pénzt,és hogy igyanak töményet is mert attól jobban fogják érezni magukat,elfelejtik,hogy az anyu nemhozott csokis tejet, és nem takargatta be őket.Végül rávettünk mindenkit arra hogy fizessenek,és igyanak.
Zsömle volt az őrszem,ő figyelte a felügyelő tanárokat,és adott jelt az akció kezdetére.
Én a jelre átvetettem magam a kerítésen,és az éj leple alatt elosontam  a  boltba.
Gyorsan bevásárolt,mindent megvettem ami hirtelen eszembe jutott,sört,bort,vodkát,hubit....
és életem első doboz cigijét is....a "Tigris Szofit"
emlékszem  255 forint volt egy doboz....
ekkor kezdte bontogatni bennem szárnyait  a dohányzás  utáni vágy....ami egyértelműen -laza
-csajozós
-vagány
és minden ami ahhoz kellett hogy kiemelkedjek a senkiházi stréber  jövendőbeli osztálytársaim mocskából.
Az este folyamán ittunk,cigiztünk,és lefeküdtem Zsömlével....
igazából erre az alkalomra nemnagyon emlékszem,mert annyira berúgtam,hogy a nevemet se tudtam...
a hír gyorsan terjedt a többi szobában,hogy a Loki az piál,dohányzik,és már nővel is volt.
az elkövetkezendő estéken mindenkinek én voltam a beszállítója,mindenki a seggemet nyalta,csak hogy hozzak nekik valamit kintről...
szegény tanárok,azthitték,hogy azért sustorog mindenki,mert oylan jól összemelegedtünk,azért vonulunk félre,hogy megbeszéljük,hogy a csoport feladatoknál mit is kell majd tennünk,és hogy esténként azért éneklünk,mert ez a tábor annyira jó,hogy mindenképp a világba kell dalolnunk boldogságunk minden nótáját....
ami igazából két dal volt a "8 óra munka...."
meg a "Pia Pina" (amit a tábor  ideje alatt írtam)
a tanárok boldogok voltak,hogy mi boldogok vagyunk
mi boldogok voltunk hogy a tanárok boldogok ergo semmiről sem tudnak
és én boldog voltam,mert a tábor ideje alatt nemcsak a szüzességem vesztettem el
de nagyon sok pénzt kerestem,mert vagy kevesebb sört vettem,vagy nemadtam oda a visszajárót vagy egyszerűen elraktam a pénzt és aki kérdezett róla,azt elküldtem a picsába...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lanyosanyakalma.blog.hu/api/trackback/id/tr16740383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása