HTML

Lányosanyákálma

én így éltem meg...

Friss topikok

  • Lányosanyákálma: @Lányosanyákálma: msn? schotch kukac msn.com (2009.03.19. 21:44) FIRST!

Linkblog

Archívum

első gimnázium ötödik rész...az első eltávolítás

2008.10.30. 13:03 Lányosanyákálma

Mint minden fasza rebellis,én se figyeltem,hogy mi folyik körülöttem....
már P.K.-val is "szakítottam" (magyarul elhajtottam)
kezdtem szépen lassan mindenkivel összveszni...
természetesen a talpnyalók még mindíg megvoltak,de már az sem volt a régi...
mindent elértem,amit egy ilyen iskolában ellehet...
csak egy-két dolgot nem...
nem mentem be részegen illetve nem rúgtam be angolóra keretein belül,nem küldtem el egy tanárt se a sunyiba és természetesen még nem rugattam ki magam...
a suliban nagyon jól felszerelt büfé volt...
papírpoharas kóla,melegszendvics meg ilyesmik...
a büfés néni beteg lett,ezért a fia helyettesítette két hétig...
a srác az első pillanattól kezdve szimpatikus lett,mert bagózott és természetesen meg is kínált cigivel,szét volt varrva (a gyengébbek kedvéért:tetoválva) mindkét karja,és olyan képe volt,hogy az iskolatársaim nemhogy beszélni,de még kajátkérni se mertek tőle...
a történet kedvéért nevezzük A.-nak...
egyik nap,miközben cigiztem A.-val,megkérdeztem,hogy nincs-e valami piája,mert jólesne egy sör,vagy valami rövid...
erre előhúzta a laposüvegét,és megkínált egy kis házi szilvával....
kérdeztem,hogy nincs-e kedve id a suliba is behozni valamilyen szeszt,és akkor árusíthatnánk a büfében,és így egy kis zsebpénzhez juthatnék,meg neki is csurran-cseppen valami...
belemet...
behozott egy üveg Old Smuggler "whiskey"-t...
és..elkezdtük kiporciózni,és eladni...
egy viszkikóla 500 volt...(3dl kóla,0.5 dl "whiskey")
és a sok répa vette...
vette mint a cukrot...
egy üveg szarlé (csak így neveztük) 2 rongy körül volt,mi meg kerestünk 7-et minden egyes üvegen...
tehát ő kapott 2,5-et meg énis..
a papírpoharakban nemlátszott,az ital színe..
és a kis pöcsöket kineveltük,hogy egyenek valamit mielőtt órára mennek,mert ha megérzi a tanár,akkor az szopó...
egy idő után rájöttünk,hogy ha csak a srácokat  itatjuk,abban semmi buli nincs ergo női piák is kellenek...
gyümölcsvodka,csoki/tojás/kókusz likőr....
naponta kb 5-6 rongyot kerestem (az akkoriban nagy pénznek számított)
ott szúrtam el,hogy én mindíg berúgtam...
aki nem bírta,vagy már nem akarta meginni a piáját az óra előtt,azét elvettem és betermeltem...
nagyon vígan teltek napjaim....
de aztán sajnos A.-nak mennie kellett,mert vissszatért a büfés nőszemély...
egyik JÓZAN pillanatomban,épp egy angol órán vettem részt...
épp az igéket tanultuk...és egyszercsak Mrs Sz azt az igét említette,hogy "hope"..
én erre talitorokból elüvöltöttem magam hogy:"I HOPE YOU DIE!!!!!!!"
szegény Mrs Sz. úgy megrémült,hogy elsírta magát,kirohant a teremből,egyenesen fel az igazgatóhoz Mr Dick-hez (azért Dick,mert pont úgy nézett ki mint Lusta Dick a Macskafogóban)
természetesen Dick felhivatott az igazgatóiba,és irgalmatlanul lecseszett...
vagyis csak próbált,mert nemnagyon ment...
eddig ebben a suliban könnyű volt megfélemlíteni a diákokat azzal hogy kirúgják őket...
valahogy engem nemsikerült...
azt mondta hogy még egy húzásom van,aztán se szó se beszéd "KIBASZLAK AZ ISKOLÁBÓL...ÉRTED??????"
értettem...
persze én voltam az első akit ezzel megfenyegettek (legalábbis az évfolyamunkban) és ezért ismételten elkezdtek zsezsegni körülöttem az üde friss kis puncik...
én meg élveztem a helyzetet....
és K.Zs. nevű osztálytársammal össze is szűrtem a levet...
szegény tényleg azt hitte,hogy szeretem...
(természetesen ő is csak kihasznált...csak egy dologra kellettem neki...)
de én ezt nem bántam...
még egy skalp a suliból...
el is felejtettem...
ez idő tájt kezdtem el a csepeli éjszakába járni..
verekedni...
csajozni..
és ekkor próbáltam ki először a füvet...
nem volt rám túl nagy hatással,de legalább elmondhattam,hogy ez is megvolt...
ja,és a legfontosabb,ekkor csináltattam meg a méásodik tetkóm.a szában lévőt...
*LOKI*
kicsit egó...
de ki nem szarja le...
és akkor ütött be a krach...
épp egy új csajt kezdtem el fűzni...
él is hívtam bulizni,jöttek még cimborák,csajok...
a táskámban egy üveg whiskey (red label) lapult....
kőbánya-kispestre beszéltük meg a találkozót...
10 perccel előbb érkeztem,leültem és vártam a csajt...
rágyújtottam egy cigire,és jókedvűen (az esti szex reményében) szipákoltam...
két ifjú titán (legalábbis ők ezt gondolták magukról) odajött balhézni..
"hogy nézel ki...ki vagy te?"
tehát a szokásos primkó módi...
én szépen felálltam,levettem a dzsekim,eldekkeltem a cigit (hisz még félig se szívtam!!!!)
felhúztam a hátra lógatott hózentrógerem,és elkezdtem visszaugatni...
ezek a szarok meglepődtek,hogy egy fele akkora gyerek mit anyázik nekik...
visszajöttek,és az egyik megpróbált megütni...
és itt tört elő a kempós ösztön..
lehajoltam,gyomron vágtam,aztán állcsúcson...eldőlt mint egy zsák
a másik meglepődve állt,azt gyomron rúgtam (szigorúan bakanccsal)
és mikor egy kicsit kizökkent elkezdtem térdelni a fejét...
mikor már mindketten feküdtek,a bakancs orrával (ahol az acél van..höhöhö)
elkezdtem őket rugdosni...
kiáltoztak..én meg röhögtem...
egyszercsak azt vettem észre,hogy 3 rendőr áll meg előttem,és tapsolnak...
meglepődtem...
nemis tudtam mit tegyek...
meghajoljak?(azt kellett volna..)
vagy sétáljak el..
vagy mit?
a rendőrök szépen megkértek,hogy fáradjak a kocsi mellé..
oda mentem (addigra a kiscsaj is odaért....bazz)
szépen ráfektettek a motorháztetőre..megmotoztak..
megbilincseltek,és beültettek a kocsiba...
addigre összekaparták a két "titánt" is..
és beültették őket mellém...
a rendőr autó szépen lassan elhajtott,én kinéztem az ablakon...
és kurvára büszke voltam magamra...
bazz...
mekkora isten vagyok...
a kiscsaj átnedvesedett bugyival,istenítő tekintettel rám nézett,és akkor biztos voltam benne,hogy ez a csaj is meglesz...
(ja..és meg is lett...)
a kihallgatás alatt semmi sem történt...
behívták a szüleimet...
hazavittek
apámmal megittunk 1 sört..
elszívtunk egy cigit...
beszélgettünk,aztán mentünk aludni...
ez az eset egy pénteki napon történt,és a rákövetkező hétfőn már a becsengetés előtt elkezdte harsogni a nevem a hangosbemondó...
bementem a tanáriba,és elkezdődött a beszélgetés...
az osztályfőnököm,az iskolatitkár,meg az igazgató volt bennt...
(az iskolatitkár elfelejtette kikapcsolni a mikrofont,ugyhogy az egész sztori élesben ment a hangosbemondón keresztül...de ezt csak én tudtam,mert a bizottság háttal ült a mikrofonak és így nem látták,hogy ég az a kis piros lámpa,ami nekem a mennybemenetelt biztosította)
elkezdődött a beszélgetés:
-Mégis mihez kezdesz most édes fiam?El kell hagynod ezt az iskolát.Most mondd meg őszintén..megérte?(kérdezte az igazgató)
-Természetesen...az én szabadságomat senki és semmi sem befolyásolhatja..
én szabadon élek,és még maga se mondhatja meg,hogy mit csinálok,és mit nem..
-De kedves fiam..a tanulmányi eredményeid jók..egy hármasod van angolból...
mért nem próbálsz beilleszkedni?
-Ebbe a társaságba?köszönöm inkább nem...nem akarok stréber lenni,nem tűröm,hogy mások irányítsanak...
sajnos a beszélgetésnek egy riadt tanár vetett véget...
"mindnt hallani lehetett...nem kapcsoltátok ki a mikrofont.."
mindenki hátrakapta a fejét..
egyszerre sápadtak el...
én meg elkezdtem harsányan röhögni,felálltam,és otthagytam őket....
Mr Dick még utánam kiáltott,hogy:"nem leszünk így jóba"
de hol nem szartam már le...
kirúgtak..
akkor már nem parancsolnak...
szépen besétáltam az osztályterembe...
a lányoknak könnyes volt a szemük...
a stréberek virultak (talán most végre átveszik az uralmat)
a kezdetleges kis klónjaim szomorkodtak...
én meg boldog voltam...
összepakkoltam,elbúcsúztam a csajoktól,a klónoktólés a stréberektől...
természetesen beleköptem a markomba mielőtt kezetfogtam volna velük..
és egy szerény,csendes "kurvanyáddal" búcsúztam tőlük...
kiértem a folyosóra,az összes osztályterembe bekopogtam...
bementem...
elbúcsúztam mindenkitől...
Kifli és Zsömle sírtak...
P.K. szemében is könnyek gyűltek...
de a stréberek itt is örvendeztek....
és hogy mit bántam meg?
semmit...
ja..
csak annyit,hogy összvisz 3 csajt húztam meg a suliból...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lanyosanyakalma.blog.hu/api/trackback/id/tr60740401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása