HTML

Lányosanyákálma

én így éltem meg...

Friss topikok

  • Lányosanyákálma: @Lányosanyákálma: msn? schotch kukac msn.com (2009.03.19. 21:44) FIRST!

Linkblog

Archívum

első ginázium második rész

2008.10.30. 12:57 Lányosanyákálma

A suli nagyon faszán kezdődött,az évnyitón azonnal kutyaszarba léptem.Amit az egyik osztálytársam asztalára sikeresen rákentem.(szigorúan szándékosan,persze ő ezt nemtudta)
Az első osztályfőnöki óránkon nem volt semmi különös,csak annyi,hogy az ofő végig engem sasolt.Valahogy már az első pillanattól gyűlölt.Igazából magasról leszartam,úgy mint általában mindenkit,merthát mégis én vagyok a keménytökű gyerek,aki bagózik,csajozik,iszik és sportol.Akárki akármit mond,a kis osztálytársaim tiszteltek.Amikor már köztudottá vált,hogy miket csinálok,ezek a kis töketlenek,megkértek,hogy vegyek nekik cigit,sört,meg ilyesmik.Szokásommá vált,hogy minden tanítási nap után NAGYON FELTŰNŐEN elmentem az iskola melletti parkba,és rágyujtottam egy szál cigire.A kis szerencsétlenek körbeálltak,és bámulták,ahogy karikát fújok,vagy ahogy "folyatom" a számból a füstöt.Ahova én mentem,jöttek velem,amit én csináltam,azt csinálták ők is.Február környékén a sítábor kezdete előtti nap (természetesen a sítábor az kötelező éves program,soha nem hagynám ki) tartották az iskolai Farsangi mulatságot.Már előre dörzsölgettem a mancsom,hogy milyen jó lesz,leitatom a kis répákat,és maradék töményektől én is berúgok,és természetesen ez nekem egy forintomba sem fog kerülni.Megvettem az itókákat,a cigiket,de ekkor jött egy isteni szikra,hogy hogyan legyek az egész iskola legzúzósabb arca.PIERCING!!!!!!!!!!!!!
Igen,ez a megoldás arra,hogy minden csaj a lábaim előtt heverjen.A sulitól nemmessze volt Elvis (a nagy való világos lófaszjóska) első tetkószalonja az EXHIBITION TATTO ART.Ide betértem Márk (Vajda) nevű cimborámmal,és átszurattam a nyelvem.
Igazi istennek képzeltem magam,az otthoni számonkéréstől meg nemtartottam,mert jó rebellis leszarja a külvilág dolgait,és amúgyis másnap sítábor,és egy hét alatt legyógyul a nyelvem,ergó a szüleim semmiről sem fognak tudni.Természetesen amikor a szerencsétlenek népe(osztálytársaim) megkérdezte,hogy nem félek-e a szüleim haragjától,lazán csak annyit válaszoltam,hogy:"Kurvára leszarom"
attól tartok,hogy én rontottam meg zsenge gyermeki lelküket,mert ilyet,még a filmekben sem láttak,valaki aki leszar mindent,dohányzik,iszik,csajozik....
itt kezdtem felépíteni személyi kultuszomat....(ebben az iskolában)
És végülis elértem amit akartam,a felsőbb évfolyamos csajok is elkezdtek érdeklődni irántam,megtanulták a nevem,beszélgetést kezdeményeztek a büfében..stb.
igazi királynak éreztem magam...
és az osztálytársaim is annak tartottak...
Azzal is építgettem a kultuszt,hogy én voltam az aki az órai zenehallgatást,az óra előtti leckeírást,és puskázást a tökéjre fejlesztette.
Ezek így visszagondolva nagyon primitív kis szárnybontogatások voltak,de ezek a stréber répák ilyenről még nemis hallottak...
Az iskolai lógás majdnem egyet jelentett nekik az eretnekséggel...
És az egészet azzal tetéztem,hogy a 0-ikos évfolyamban én kezdtem el először bakancsot hordani.
Bakancs,feltűrt gatyaszár,láncok az oldalamon,hátralógatott hózentróger és persze az elválaszthatalan bőrjakke....
Ebbe azonnal beleszeretett mindenki...
rá egy hétre 4 srác vett bakancsot,éss hajtotta végre azokat a teendőket,amiket én vezettem be.
például:Punk jó...a többi szar..
leszarunk mindenkit,minden kötőszó a kurvaanyád vagy a faszom...
kötelező cigizés a suli után,természetesen egy sör mellé (szigorúan a legolcsóbb,legmocsokabb sör,ebben az időben a Riesenbrau volt a menő)
és péntekenként,vagy ha én úgy gondoltam,akkor egy gyorsító kommerszfeles 65-ért.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lanyosanyakalma.blog.hu/api/trackback/id/tr1740387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása