HTML

Lányosanyákálma

én így éltem meg...

Friss topikok

  • Lányosanyákálma: @Lányosanyákálma: msn? schotch kukac msn.com (2009.03.19. 21:44) FIRST!

Linkblog

Archívum

első gimnázium negyedik rész...az új puncis

2008.10.30. 13:01 Lányosanyákálma

P.K. az iskola legjobb nője,legalábbis én annak láttam...
Zsemlét,és legjobb barátnőjét Kiflit...(de hülye nevek...akkoriban fel sem tűnt)
lekoppintottam,valami hülyeséget mondtam nekik,ők sírtak,én röhögtem, és elsétáltam...
akkoriban új szenvedélyem volt,a küzdősportok...
el is kezdtem kempozni...
rohadt jó volt...
nem súlycsoportokra,hanem korosztályokra voltunk bontva...
én a legifjabbakhoz kerültem...
az volt a nagy mákom,hogy évekig eveztem,(nem kajak,nem kenu...evezés)
és egy tisztességes izomtömeget felszedtem.(187 cm és 72 kg voltam)
a kis pisiek között én voltma az isten,utolsó éves voltam a saját korosztályomban,ugyhogy mint a legidősebb,és legerősebb,mindenkit agyonvertem...
a versenyek úgy néztek ki,hogy 12-14 éves szerencsétlenekkel verekedtem...
a technika nemszámított,csak a bevitt ütések,rúgások száma...
mivel magasabb voltam a kicsiknél,hosszabbak voltak a karjaim,lábaim,ezért nem okozott gondot SIMÁN SZARRÁ VERNI ŐKET!!!
igen...és geci voltam ,mert élveztem...
visszatérve P.K.-ra.....
a legjobb nő volt...
kék szem szőke haj...
természetesen ő is utált mindenkit....
és az én életfelfogásom,életvitelem nagyon imponált neki...
volt nyelv piercingem és tetkóm is...
ezis nagyon bejött neki...
(akkoriban kinek nem?)
még életemben nem vittem senkit "randizni",úgyhogy zavarban voltam (persze senkitől sem kérdezhettem meg,hogy hova vigyem,meg mit csináljak,mert az mégis hogy nézne ki,ha ÉN kérnék tanácsot valakitől)
gondoltam arra is,hogy elviszem moziba (de most mit nézzek meg vele?az új WaltDisney filmet?)
vagy elhívom sétálni,(de az milyen már...bakancsban,bőrdzsekiben andalgunk a dunaparton?)
így nem maradt más választás,mint a Lucifer....
a Gubacsi híd Csepeli hídfőjénél található irtó puttó,irtó olcsó és végtelenül szar hely...
na...
ide vittem a leányzót...
gondoltam,hogy gavallér leszek,és meghívom én...
vettem egy doboz Lucky Strike-ot (450 ért),és kértem még két korsó csapoltat,és feles kommersz cseresznyét....
ezekt pillanatok alatt betermeltük...
legalábbis én...P.K.-nak be kellett segítenem....
(de valahogy legyűrtem...)
kértem még egy kört....
aztán még egyet...
a végére annyit ittunk,hogy P.K. elkezdte elmesélni,hogy hogyan vesztette el a szüzességét,és arról,hogy szeretné,hogy még a mai nap folyamán elkapjam egy körre...
ÉN mint a rebellis,"nekemsenkinemparancsol" legény azt mondtam,hogy engem nem ilyen egyszerű megkapni...
és ha tényleg le akar velem feküdni,akkor bizonyítsa be úgy,hogy hajlandó lepippantani itt a kocsmában,méghozzá úgy,hogy mellém ül és az ölembe hajol...
megcsinálta (még a mai napig sem hiszem el).
az "aktus" közben, megjelent a "pincérpultoscsaposakárki",és felszólított minket,hogy hagyjuk abba,és menjünk el....
én erre überpoénosan azt válaszoltam,hogy simán elmennék,ha nem zaklatna itt minket...
az volt a mákom,hogy annyira sötét volt,mint az éjszaka,és nem fogta fel azt,amit mondtam...
vissza ment a pultjába és elkezdte törölgetni a poharait...
mi közben végeztünk...
vagyis csak én...
kifizettem az italokat,és elvittem P.K.-t a susnyásba...
legalábbis ő azthitte,hogy oda viszem,és amikor láttam az arcán,hogy kezd örülni,akkor bejelentettem,hogy csak wc-re megyek a bokrokba,de ha akar jöhet...
erre hisztirohamot kapott:hogy vele senkisem bánt még így,és hogy ő nem egy kurva...
én meg csak vigyorogtam....
ekkor elkezdett sírni...
mindent elviselek,csak azt nem,hogyha egy lány/nő/asszony elkezd sírni...
attól a falra mászok,és bármit meteszek annak érdekében,hogy minél hamarabb abbahagyja...
felajánlottam neki,hogyha nagyon ragaszkodik hozzá,akkor megbeszélhetjük a dolgokat...
megbeszéltük....
de természetesen mindíg éreztettem vele,hogy én teszek szivességet neki...
(a nagy lófaszt...olyan kikúrt jó volt...ááááá...de persze én soha nemmondhatom meg ha valami jó...max annyit,hogy "nem volt rossz" vagy annyit,hogy ezen csiszolni kéne még.....)
ezekután kérdezte,hogy mostantól járunk-e...
csak annyit feleltem,hogy:"most léptem ki egy komoly kapcsolatból,és még nemtudom,hogy képes lennék-e valakit szeretni....de ha gondolod,akkor egy szimpla fizikai kapcsolat lehetne köztünk..."
természetesen beleegyezett...
ugyhogy a suliból  már a második "frag"nél tartottam
az osztályomból a srácok még Jennifer Lopez klippjeire rántottak rá,én meg már 2csajt is meghúztam a SULIBÓL!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lanyosanyakalma.blog.hu/api/trackback/id/tr80740394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása