HTML

Lányosanyákálma

én így éltem meg...

Friss topikok

  • Lányosanyákálma: @Lányosanyákálma: msn? schotch kukac msn.com (2009.03.19. 21:44) FIRST!

Linkblog

Archívum

első gimnázium harmadik rész...az első tetkó

2008.10.30. 12:59 Lányosanyákálma

Mindenféle legendák keringnek arról,hogy mit szimbolizál az első tetoválásom..(a fekete jegesmaci)...egy ideig gondoltam arra,hogy elmondom...de nem
Egyik nap nem volt kedvem suliba menni.Elkezdtem agyalni,hogy mégis mit csinálhatnék...
Zsemlét abban az időben hanyagoltam,nem beszéltem vele,igazából magasról leszartam.Nemakartam átmenni hozzájuk,hogy ne kelljen az anyukájával beszélgetnem,e kelljen 10szer meghallgatnom,hogy milyen loboncos a hajam,meg hogy minek bagózok,sárgák lesznek a fogaim,mikorra tervezem az esküvőt,hány gyereket akarunk...
Igazából,a mai napig nem tudom elhinni,hogy hogy lehetett ekkora segg egy negyven akárhányéves nő...
tőlem kérdezi?
13 éves voltam bazz....
Mindegy...
szóval unalmamban fogtam magam és ismételten besétáltam az Exhibition Tatto-ba.
Mert ha igazi király akarok lenni,akkor kell a Tattoo is....
Bevittem a mintát,és rá 3 órával megis volt a tetkó....
az a rémes,hogy én azthittem,hogy ez kínszenvedés lesz,hogy bele döglök...
de kurvára nem...
rohadtul nem fájt..
elkezdtem gondolkodni,hogy mit kéne csinálnom....
nyíltan nem színészkedhetem el az osztálytársaimnak,hogy fáj,mert az nem "lokis"...
azt se mondhatom,hogy nemfájt,mert akkor azthiszik,hogy ezt mindenki kibírja...
22-es csapdája...
romboljam le a renomémat,és mondjam meg férfiasan ,hogy nem fájt?
vagy mondjam meg az igazat,de akkor ezért semmilyen dicsőségem nem lesz...
a helyzeten P.L. nevű osztálytársam segített...
Az igazi kis lúzerrépa megneszelte,hogy megyek tetováltatni...
kikönyörögte az anyjánál,hogy hadd lehessen neki is....
és ez a kis pöcs délután 3ra iratta be magát (nehogy ellógjon már a suliból akár egy óráról is) 1-2 órával későbbre,mint ahogy én végeztem...
(csak azt nem tudom,hogy ez a pudingpöcs honnan tudta meg,hogy én is tetováltatok aznap,vagy egyáltalán hogy jutott eszébe az,hogy engem übereljen...bár...így végig gondolva du. 3-tól mésnap reggel 8ig amíg az iskola el nem kezdődött,biztos nagy istennek érezte magát...)
másnap PéLó a suliban elujságolta a kis picsáknak,hogy mennyire fájt amikor csinálták a tetkóját,meg hogy a tetováló aztmondta,hogy egy igazi hős hogy így bírja a fájdalmat...
Én kihasználtam az alkalmat,és kérdezgettem...
"Tényleg annyira fájt?Húúú én biztos nemmerném bevállalni,a szüleim biztos kinyírnának...PéLó-kám...te egy igazi hős vagy...."
hagytam hagy élvezkedjen még 2 percig....
utána fogtam magam,levettem a bőrdzsekimet,jó lassan,hogy mindenki lássa azt,hogy le van fóliázva a bicepszem.....
PéLó elsápadt...
a kis luvnyák arca felragyogott...
PéLó-t otthagyták....
és engem kezdtek el faggatni...
"Jajj Loki tényleg annyira fáj,mint ahogy a PéLó mesélte?Komolyan nagyon vérzik?Tényleg annyira fáj,hogy akár el is ájulhat az ember?"
én meg szépen sorban válaszolgattam,hogy:"Egyáltalán nem fáj,PéLó kamuzik,mert nemis vérzik meg amugyis csak a csajok rinyálnak,és aki igazi tökös rebellis,az nem sír,ebből is látszik,hogy PéLó nemis péló csak egy kis punci..."
és hogy bebizonyítsam,hogy mennyire tökös vagyok,tiszta erőből beleboxoltam először PéLó majd a saját tetkómba.
de úgylátszik ennek a répagyereknek tényleg fájt a tattoo,mert elkezdett sírni...
én meg majd meghaltam annyit röhögtem rajta...
ekkor lépet be az életembe a második nő....
P.K. az acid women

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lanyosanyakalma.blog.hu/api/trackback/id/tr95740388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása